سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد + مشخصات کامل


به گزارش ایران‌جیب به نقل از صنعت‌نویس، یک منبع آگاه در ایران خودرو با اشاره به نهایی شدن قیمت پژو 2008، گفت:قرار است این خودرو با قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان روانه بازار شود.

به گفته وی، مدلی که از پژو 2008 روانه بازار خواهد شد، فول امکانات بوده و اتوماتیک است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه به احتمال فراوان، پژو 2008 در خرداد ماه پیش فروش می شود، گفت:ایران خودرو در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه 15 هزار دستگاه 2008 را دارد و طی سال های آینده به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

گفته های وی در شرایطی است که مطابق با قرارداد ایران خودرو و پژو، بناست در فاز اول همکاری مشترک دو طرف، سه محصول پژو در ایران خودرو به تولید برسد که اولین آنها مدل 2008 است.

این خودرو شاسی بلند از چند ماه پیش به خط رنگ ایران خودرو وارد شده تا خود را مهیای حضور در بازار خودرو کشور کند. همچنین چندی پیش رییس جمهور با حضور در ایران خودرو، خط تولید انبوه 2008 را افتتاح کرد تا این محصول رفته رفته با افزایش تیراژ مواجه شود.


این کراس اوور فرانسوی در سال 2013 میلادی به بازار معرفی شد و نمونه فیس لیفت شده آن در سال 2016 با تغییراتی به ویژه در نمای جلوی ارائه گردید. فرم مشبک جلوپنجره نمونه فیس لیفت محسوس ترین تغییری است که 2008 جدید نسبت به نسخه اولیه به خود دیده است.

 در نمای دیگر، افزایش المان های براق و کرومی و البته شکل چراغ هایی LED عقب از دیگر تغییراتی هستند که اعمال شده است. پلتفرم به‌کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو 208 و 301 مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید میشود. 2008 با دو پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری معمولی و توربو شارژ در اول سال روانه بازار خواهد شد. نمونه 1.6 لیتری چهار سیلندر، توانایی تولید 115 اسب بخار قدرت و نمونه 1.6 لیتری توربو شارژ توانایی تولید 165 اسب بخار قدرت را دارند. موتور تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی و یا پنج سرعته خودکار روانه بازار خواهد شد در حالی که نمونه توربو شارژ فقط با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه میشود.

در داخل اتاق طرح صاف و افقی داشبورد این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد برجسته طراحی آن نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است که همین امر سبب ایجاد یک محیط راحت و کاربردی در آن شده است. نکته کلیدی که در پژو 2008 به چشم می آید راحتی این خودروست و این ویژگی با نوآوری هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملا مشهود است؛ از جمله این موارد میتوان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود.

کابین پژو 2008

همچنین وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، به شما این امکان را میدهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. سیستم میرورلینک و اپل کارپلی – برای اتصال تلفن همراه به خودرو– هر دو از طریق نمایشگر 7 اینچی لمسی موجود در خودرو قابل دسترسی است. با رفتن به سمت تیپ های گرانتر سطح امکانات افزایش می‌یابد وآپشن هایی همانند سقف پانورامیک و حجم بیشتر استفاده از روکش چرمی در اختیار خریدار قرار میگیرد. یکی دیگر از آپشن های مهم در 2008 ،سیستم گریپ‌کنترل است که آن را در خودروهای گران قیمت تر از 2008 دیده بودیم. بر اساس این سیستم با انتخاب نوع سطحی که راننده روی آن میراند، خودرو به صورت هوشمند سیستم حرکتی و پایدارکننده مناسب با آن مسیر را انتخاب مینماید. این محصول از سیستم ترمز فعال شهری، سیستم کمکی پارک و سراشیبی نیز بهره می‌برد.

کراس‌اوور خوش‌قیمت

با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.

وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو 2008 می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد. همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.

معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

طراحی پر شور و شوق

پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.

معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

ماجراجوی جاده‌ها

پژو 2008 جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو 2008 جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز  مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.

معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما

وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو 2008 هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.

رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو 2008 جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.

معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

* نمای ظاهری چشمگیر

- چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
- چراغ‌های عقب 3D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
- اگزوز اسپرت
- گارد زیرین اسپرت جلو و عقب

         معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

* فناوری TPH

- کسب عنوان موتور سال برای 8 سال پیاپی
- 163 اسب بخار در دور موتور 6000
- 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400
- فناوری توربوشارژ TWIN SHIFT
- وزن کمتر برای چابکی بیشتر
- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری QUICK SHIFT

معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو

* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

- فرمان کوچک و اسپرت
- صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
- دوربین عقب

از پژو 2008 نباید انتظار یک خودروی شاسی بلند تمام عیار را داشته باشد زیر ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع: (4159/1740/1556) میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2538 میلی‌متر است. یعنی حدودا در ابعاد لیفان ایکس 50 ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.