سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

شماره پیامکی سبد کالا 95 - 96 / شامل چه کسانی میشود

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار می گیرند. علی ربیعی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح در این مرحله ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است از نیازمندانی که تاکنون شناسایی شده اند خواست برای دریافت بسته غذایی خود منتظر دریافت پیامک از طریق تلفن های همراه خود باشند. وی درباره افرادی هم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی قرار دارند گفت : وظیفه توزیع و اطلاع رسانی بسته‌های غذایی برای نیازمندان تحت پوشش، برعهده این دو نهاد حمایتی است که همزمان اجرا می‌شود. ربیعی ارزش ریالی هر بسته غذایی را بین ۳۰ تا ۱۲۰ هزارتومان برای خانوارهای کم جمعیت و پرجمعیت اعلام کرد و افزود: در این مرحله تلاش شده است بسته های غذایی پیش بینی شده از تنوع کالا برخوردار باشد. وی گفت: به محض اطلاع رسانی به نیازمندان و جامعه هدف، این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و یا شرکت های تعاونی اقلام پیش بینی شده را تحویل بگیرند. وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین افزود : مرحله سوم توزیع بسته حمایت غذایی در آستانه عید نوروز است. ربیعی با بیان اینکه دولت برای حمایت غذایی از نیازمندان ۴ بسته حمایتی پیش بینی کرده است حمایت از کودکان و زنان باردار در معرض سوءتغذیه را از مهمترین برنامه های دولت برشمرد و گفت: براین اساس تلاش کردیم در این مدت یک بسته غذایی را در قالب غذاهای گرم و توزیع شیردر مدارس به این افراد تحویل دهیم.


جزییات بیشتر : سبد کالای جدید (بهمن ۹۵) به چه کسانی می رسد +زمان توزیع


  ادامه مطلب ...

رنگ سال 96 / رنگ سال خروس 96 چه رنگیه ؟

رنگ سال ۲۰۱۷ برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند.رنگ سال ۲۰۱۷ پنتون ترکیب رنگ یاسی و بنفش است رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ پانتون رنگ یاسی و بنفش هستند که نشان از متانت و آرامش می باشند آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد. مدل لباس رنگ سال ۱۳۹۶ Our Color of the Year 2017: Violet Verbena موسسه پانتون، رنگ سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام کرد. این رنگ که Greenery  نامیده شده است، رنگ سبزی است که کمی هم زرد دارد. این رنگ بیش از هر چیز، شما را به یاد برگ های جوان و جوانه گیاهان می اندازد: موسسه معتبر پانتون این رنگ را به عنوان سمبل تازه شدن و شروع دوباره، به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ انتخاب و معرفی کرده است. اهمیت موسسه پانتون در دنیای مد و معماری و طراحی بسیار زیاد است، زیرا مرجع جامع رنگ ها به شمار می رود و هر رنگ، یک کد مخصوص دارد که با ارایه آن کد در هر جای جهان که باشید، دقیقا می توانید به رنگ مورد نظر خود برسید. جالب است بدانید، مایکل کورس، طراح مشهور امریکایی در کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۷ خود از این رنگ استفاده کرده بود .

جزییات بیشتر : رنگ مانتو و لباس سال ۲۰۱۷ (رنگ سال ۹۶) مشخص شد +عکس


  ادامه مطلب ...

پیگیری پرونده قضایی با کد ملی

امکـان پیگیـری دادخـواست، شکـواییه، لایحـه و یا اظهـارنامه بصـورت حضـوری یا غیرحضـوری

 نکته۱: از تاریخ ۲-۸-۱۳۹۵ برای پیگیری پرونده ، ابتدا باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشید. ( راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا کلیک کنید.)

نکته۲: برای ورود به سامانه پیگیری، در صورتی که در سامانه ثنا ثبت نام کرده اید، ابتدا از طریق سایت adliran.ir و کلیک بر روی “اطلاع رسانی با رمز پرونده” یا “اطلاع رسانی برای اشخاص” ، با کد ملی و رمز سامانه ثنا وارد شوید و سپس با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی مربوط به آن پرونده، از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید.

۱- برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در شعبه رسیدگی کننده با ورود به سایت adliran.ir بر روی “اطلاع رسانی برای اشخاص” یا “اطلاع رسانی با رمز پرونده” کلیک کنید.( و یا اینجا کلیک نمایید. برای ورود با کد ملی و رمز سامانه ثنا، وارد شوید و سپس با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی مربوط به آن پرونده، از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید. لازم به ذکر است هر پرونده رمز شخصی مربوط به خود را دارد ولی رمز سامانه ثنا (سامانه شناسه قضایی) یک رمز است و ارتباطی به رمز مربوط به هر پرونده ندارد. در حال حاضر با ورود از طریق گزینه “اطلاع رسانی برای اشخاص” نیاز به داشتن رمز شخصی برای هر پرونده ندارید و بدون رمز شخصی پرونده ها هم می توانید آن ها را پیگیری کنید)

۲- پیگیری اظهارنامه و اطلاع از کیفیت ابلاغ، از طریق مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و یا مراجعه به سایت adliran.ir امکان پذیر است. لازم به ذکر است گواهی ابلاغ می بایست ممهور به مهر دفتر خدمات قضایی باشد. (برای پیگیری آخرین وضعیت اظهارنامه اینجا کلیک کنید)

۳- پیگیری آخرین وضعیت دادخواست(قبل از ارجاع به شعبه) از طریق مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و یا مراجعه به سایت adliran.ir امکان پذیر است.(برای پیگیری آخرین وضعیت دادخواست اینجا کلیک کنید)

*********************

رمز شخصی مربوط به هر پرونده:

در هر پرونده قضایی، به تمامی اشخاص ذی سمت و مرتبط آن پرونده رمزی ۵ رقمی با عنوان رمز شخصی تخصیص داده می شود. پس از ارجاع پرونده به شعبه، در صورتی که شماره فرد در پرونده موجود باشد، رمز به خواهان پیامک می شود. فقط با داشتن این رمز است که یک شخص می‌تواند از خلاصه پرونده و روند کار پرونده ( اتفاقات و تصمیمات اخذ شده ) مطلع شود. در حال حاضر با ورود از طریق گزینه “اطلاع رسانی برای اشخاص” نیاز به داشتن رمز شخصی برای هر پرونده ندارید و بدون رمز شخصی پرونده ها هم می توانید آن ها را پیگیری کنیدرمز شخصی را می‌توان به دو بدست آورد:

۱- مراجعه حضوری به شعبه رسیدگی کننده به پرونده

۲- ارسال پیامک به شماره راهنمای پیام کوتاه  ۵۰۰۰۹۶۹۹  (در صورتی که شماره همراه شما توسط شعبه در پرونده قید شده باشد)

(برای مشاهده راهنمای سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی اینجا کلیک کنید )

همچنین به دلایل امنیتی و قضایی، اطلاع رسانی در پرونده‌های مدنی فقط به خواهان، خوانده و وکلای آن‌ها و در پرونده‌های کیفری فقط به شاکی، متهم و وکلای آنها انجام می‌شود.

اطلاع رسانی (شامل خلاصه پرونده و روند کار) بر اساس اطلاعاتی است که توسط کارمندان شعبه در سیستم کامپیوتری شعبه ثبت شده است. در صورتی که در ثبت اطلاعات اشتباهی رخ داده باشد، اطلاع رسانی نیز همان را منعکس می‌کند.

این سامانه الکترونیکی ( که توسط مرکز آمار و فن آوری قوه قضاییه طراحی و ساخته شده است)، فقط در حد اطلاع رسانی به اطلاعات پرونده‌ها دسترسی دارد و به هیچ وجه امکان تغییر در اطلاعات از این طریق وجود ندارد. برای اصلاح و یا تکمیل اطلاعات پرونده باید حضورا به شعبه مراجعه شود و یا از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام به ارائه لایحه شود.

وقتی پیام (اطلاع رسانی در این پرونده فقط به اشخاص ذی‌سمت و نمایندگان قانونی مجاز است) داده می‌شود که رمز وارد شده مربوط به شخصی باشد که هیچ یک از سمت‌های فوق را در پرونده نداشته باشد و یا سمت وی توسط شعبه اشتباه ثبت شده باشد.

ردیف فرعی و نحوه بدست آوردن آن چیست؟

چون ممکن است در رسیدگی به یک پرونده قضایی، پرونده از یک شعبه به شعبه دیگری ارسال شود، علاوه بر شماره ۱۶ رقمی پرونده، یک ردیف فرعی نیز تخصیص داده می‌شود که نشان می‌دهد این پرونده مربوط به کدام شعبه است. اولین بار ردیف فرعی یک (۱) به پرونده تخصیص داده می‌شود و اگر پرونده به شعبه دیگری ارسال شد، ردیف فرعی دو (۲) تخصیص داده می‌شود و به همین ترتیب ردیف‌های بعدی ( ۳، ۴، ۵ و …) هر جا در اطلاع رسانی، نیاز به ردیف فرعی باشد فقط باید عدد مربوط به آن ( مثلا ۱) وارد شود. در صفحه اطلاع‌رسانی، گزینه‌ای با عنوان مشاهده ردیف‌های فرعی در نظر گرفته شده است که تمامی ردیف‌های فرعی مربوط به یک شماره پرونده را نشان می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر
چه کسانی می توانند در انتخابات شورای شهر و روستا شرکت کنند؟ مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام در این انتخابات چیست؟ آیا شهرداران ماسال و شاندرمن باید قبل از انتخابات از شهرداری استعفاء دهند؟ چه کسانی نمی توانند نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شوند؟ یک شخص برای برای نامزد شدن انتخابات شورای شهر طبق قانون اساسی باید چه شرایطی را دارا باشد؟ نامزدها تا چه زمانی مهلت ثبت نام دارند؟ برای دریافت پاسخ این سوالات ادامه مطلب را بخوانید .

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال،  مطابق اصل ۱۰۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی « برای پیشبرد سریع برنامه‏ های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی، اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی به نام شورای ده، بخش، شهر، شهرستان یا استان صورت میگیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب میکنند.
شرایط انتخاب ‏کنندگان و انتخاب شوندگان و حدود وظایف و اختیارات و نحوه انتخاب و نظارت شوراهای مذکور و سلسله مراتب آنها را که باید با رعایت اصول وحدت ملی و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و تابعیت حکومت مرکزی باشد قانون معین می کند. »
مطابق ماده ۲۶ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخاب شوندگان باید دارای شرایط زیر باشند:
الف ـ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
ب ـ حداقل سن ۲۵ سال تمام.
ج ـ سکونت حداقل یک سال متصل به زمان اخذ رأی در محل.
د ـ اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه.
هـ ـ ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
و ـ دارا بودن سواد خواندن و نوشتن به اندازه کافی.
تبصره ۱ ـ اقلیتهای دینی شناخته شده در قانون اساسی به جای اسلام باید به اصول دین خود اعتقاد و التزام عملی داشته باشند.
تبصره ۲ ـ اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند. تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.
ماده ۲۷ـ اعضای هیأتهای اجرایی و نظارت انتخابات شوراها از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه تحت مسئولیت خود محرومند.
ماده ۲۸ـ اشخاص زیر به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شوراهای اسلامی به ترتیب ذیل محرومند:
۱ـ رئیس جمهور و مشاورین و معاونین وی، وزراء، معاونین و مشاورین آنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، رئیس قوه قضائیه و معاونین و مشاورین وی، رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور و معاونین و مشاورین آنان، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، شاغلین نیروهای مسلح، رؤسای سازمانها و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونین وی، رؤسا و سرپرستان سازمانهای دولتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای کل و مدیران عامل بانکها، رئیس جمعیت هلال احمر و معاونین وی، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، سرپرست بنیاد شهید، سرپرست بنیاد مسکن، سرپرست کمیته امداد امام، رؤسای سازمانها، مدیران عامل شرکتهای دولتی (مانند شرکت مخابرات، دخانیات…)، سرپرست نهضت سوادآموزی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران، مدیران کل تشکیلات ستادی وزارتخانه‌ها و سازمانها و ادارات دولتی و سایر رؤسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسئولیت آنان به کل کشور تسری دارد، از عضویت در شوراهای اسلامی سراسر کشور محرومند مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
۲ـ استانداران و معاونین و مشاورین آنان، فرمانداران و معاونین آنان، بخشداران، مدیران کل ادارات استانداری، مدیران کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستانها، دادیارها، بازپرسها، قضات، رؤسای دانشگاهها، رؤسای بانکها، رؤسا، سرپرستان و معاونین سازمانها و شرکتهای دولتی و نهادها و مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می‌نمایند و سایر رؤسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش به ترتیب از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
۳ـ شهرداران و مدیران مناطق و مؤسسات و شرکتهای وابسته و شاغلین در شهرداری و مؤسسات و شرکتهای وابسته به آن از عضویت در شورای اسلامی شهر محل خدمت محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
ماده ۲۹ـ اشخاص زیر از داوطلب شدن برای عضویت در شوراها محرومند:
الف ـ کسانی که در جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر و فعال داشته‌اند به تشخیص مراجع ذیصلاح.
ب ـ کسانی که به جرم غصب اموال عمومی محکوم شده‌اند.
ج ـ وابستگان تشکیلاتی به احزاب، سازمانها و گروهکهایی که غیرقانونی بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد.
د ـ کسانی که به جرم اقدام بر ضد جمهوری اسلامی ایران محکوم شده‌اند.
هـ ـ محکومین به ارتداد به حکم محاکم صالح قضایی.
و ـ محکومین به حدود شرعی.
ز ـ محکومین به خیانت و کلاهبرداری و غصب اموال دیگران به حکم محاکم صالح قضایی.
ح ـ مشهوران به فساد و متجاهران به فسق.
ط ـ قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان به این مواد.
ی ـ محجوران و کسانی که به حکم دادگاه مشمول اصل (۴۹) قانون اساسی باشند.
ک ـ وابستگان به رژیم گذشته از قبیل (اعضای انجمنهای ده، شهر، شهرستان و استان و خانه‌های انصاف، رؤسای کانونهای حزب رستاخیز و حزب ایران نوین و نمایندگان مجلسهای سنا و شورای ملی سابق، کدخدایان و خوانین وابسته به رژیم گذشته).
ماده ۳۰ـ هیچ یک از داوطلبان عضویت در شوراها نمی‌توانند همزمان در بیش از یک حوزه انتخابیه به عنوان داوطلب عضویت در شورا ثبت نام نمایند، در غیر اینصورت اسم آنان از فهرست داوطلبان حذف و از آن تاریخ به مدت چهار سال از داوطلب شدن در انتخابات شوراها محروم می‌گردند.
ماده ۳۱ـ در صورتی که هر یک از شوراها به علت فوت، استعفا یا سلب عضویت اعضای اصلی و علی‌البدل، فاقد حد نصاب لازم برای تشکیل جلسه گردد و بیش از شش ماه به پایان دوره مانده باشد وزارت کشور موظف است حداکثر ظرف دو ماه انتخابات میان‌دوره‌ای جهت تکمیل تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل و ادامه فعالیت آن را برگزار نماید.

مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا/زمان ثبت نام

به گزارش موج حضور به نقل از مازند شورا: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا لازم است مدارک ذیل را ارائه نمایند.

داوطلبان به هنگام مراجعه برای ثبت‌نام موظفند اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای متولدین سال ۱۳۳۸ به بعد، چهار قطعه عکس جدید ۳ در ۴ و اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط. و گواهی عدم سوء پیشینه.

زمان  ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۶ فروردین ماه بوده و داوطلبن لازم است برای این منظور در شهرها به فرمانداری‌ها و برای روستاها و عشایر به بخشداریهای مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش”آسیو”به نقل از خلیج فارس؛مدیرکل انتخابات وزارت کشور در نشستی خبری در بوشهر گفت: در چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا که انتخابات آن خردادماه ۹۲ برگزار می شود،  تعداد اعضای شوراها افزایش می یابد.
حسنعلی نوری که به دلیل شرکت در همایش توجیهی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا با حضور فرمانداران و بخشداران بوشهر و فارس به استان سفر کرده بود، صبح امروز (یکشنبه) در نشستی خبری حضور یافت.

مدرک تحصیلی مورد نیاز داوطلبان شوارها

یکی از خبرهای مطرح شده توسط جانشین ستاد انتخابات وزارت کشور افزایش اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
وی یادآور شد: چهارمین دوره انتخابات شوراها همزمان با ریاست جمهوری یازدهم ۲۴ خردادماه سال آینده برگزار می شود.

دیپلم فقط در روستاها
به گفته حنسعتلی نوری، برای چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا، سواد خواندن و نوشتن و مدرک دیپلم تنها برای عضویت در شوراهای روستا امکاان پذیر است.
حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای عضویت برای شورای اسلامی روستا در جدول زیر آمده است:

جمعیت

حداقل مدرک تحصیلی

تا ۲۰۰ خانوار

در حد خواندن و نوشتن

بالاتر از ۲۰۰ خانوار

دیپلم

شهرها حداقل فوق دیپلم
وی همچنین خاطرنشان کرد: برای نامزدی عضویت در شوراهای اسلامی شهر، حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم است.
حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای نامزدی در شورای چهارم شهرها در جدول زیر آمده است:

جمعیت

حداقل مدرک تحصیلی

تا ۲۰ هزار نفر

فوق دیپلم

بالاتر از ۲۰ هزار نفر

فوق لیسانس یا معادل آن

افزایش اعضای شوراهای شهر
این مقام مسئول در وزارت کشور همچنین خبر داد: در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر، تعداد اعضای آنها افزایش می یابد.
حسنعلی نوری بیان کرد: به عنوان مثال، شورای شهر بوشهر که اکنون ۷ عضو اصلی دارد، به دلیل افزایش جمعیت آن، اعضای اصلی اش در دوره آینده به ۱۱ نفر می رسد.
جدول زیر حدنصاب افزایش اعضای شوراهای اسلامی شهرها برای دوره آینده را نشان می دهد:

جمعیت

عضو اصلی

عضو علی البدل

تا ۲۰ هزار نفر

۵ نفر

۲ نفر

تا ۵۰ هزار نفر

۷ نفر

۳ نفر

تا ۱۰۰ هزار نفر

۹ نفر

۴ نفر

تا ۲۰۰ هزار نفر

۱۱ نفر

۴ نفر

تا ۵۰۰ هزار نفر

۱۳ نفر

۶ نفر

تا یک میلیون نفر

۱۵ نفر

۷ نفر

تا ۲ میلیون نفر

۲۱ نفر

۸ نفر

بیشتر از ۲ میلیون نفر

۲۵ نفر

۱۰ نفر

شهر تهران

۳۱ نفر

۱۲ نفر

تعداد  اعضای شوراهای اسلامی روستا در دوره چهارم

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد اعضای شورای اسلامی هر روستا نیز براساس حدنصاب مشخصی تعیین می شود.

به گفته وی، شرط برگزاری انتخابات شورای روستا در دوره آینده، سکونت حداقل ۲۰ خانوار با ۱۰۰ نفر جمعیت می باشد.
 
ادامه مطلب ...

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟

موسسه تحقیقاتی بین‌المللی "نوماد کاپیتالیست" که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه 199 کشور جهان پرداخته و ایران در این رتبه‌بندی، در رده 191 قرار گرفته است.

کشورهای سوئد، بلژیک، ایتالیا، اسپانیا و جمهوری ایرلند به ترتیب رتبه های اول تا پنجم معتبرترین گذرنامه های دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. بریتانیا در این لیست شانزدهم و ایالات متحده آمریکا سی و پنجم هستند.

اعتبارسنجی گذرنامه کشورها بر مبنای شاخص‌های مختلفی محاسبه شده است:

1 -تعداد کشورهایی که شهروندان یک کشور می‌توانند بدون ویزا به آن‌ها سفر کنند
2- مالیات
3- آزادی‌های عمومی
4- امکان داشتن تابعیت دوگانه
5- حسن شهرت جهانی کشور

بر این اساس اعتبار گذرنامه ایرانی فقط از کشورهای سودان، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، اریتره، عراق و افغانستان بیشتر است. افغانستان در انتهای این لیست قرار درد و رتبه صد و نود و نهم را به خود اختصاص داده است.

دارندگان گذرنامهٔ ایرانی می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا در مرز ورودی، به طور موقت و کوتاه مدت وارد 37 کشور شوند که بعضی از آنها در زیر آورده شده است:

ترکیه؛ بدون نیاز به ویزا
ارمنستان (قفقاز)؛ بدون نیاز به ویزا
گرجستان (قفقاز)؛ بدون نیاز به ویزا
مالزی (جنوب شرقی آسیا)؛ بدون نیاز به ویزا
ونزوئلا (آمریکای جنوبی)؛ بدون نیاز به ویزا
اکوادور (آمریکای جنوبی)؛ بدون نیاز به ویزا
نیکاراگوئه (آمریکای مرکزی)؛ بدون نیاز به ویزا
ایالات فدرال میکرونزی (اقیانوسیه)؛ بدون نیاز به ویزا
دومینیکا (جزیره‌ای در دریای کارائیب)؛ بدون نیاز به ویزا
بولیوی (آمریکای جنوبی)؛ صدور ویزا به محض ورود
لبنان (خاورمیانه)؛ صدور ویزا به محض ورود
تاجیکستان (آسیای میانه)؛ صدور ویزا به محض ورود
ایالات مستقل ساموآ (اقیانوسیه)؛ صدور ویزا به محض ورود
نپال (آسیا)؛ صدور ویزا به محض ورود
ماداگاسکار (جزیره‌ای در اقیانوس هند)؛ صدور ویزا به محض ورود

- از دیگر کشورهایی که دارندگان گذرنامه ایرانی می‌توانند بدون داشتن ویزا به آنها سفر کنند می‌توان به کامبوج، کیپ ورد، کومور، جیبوتی، گینه بیسائو، گویان، لائوس، موریتانی، موزامبیک، سومالی و تانزانیا اشاره کرد. 


 نیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ - ...

www.bbc.com/persian/iran-features-39172732

۱۷ ساعت پیش - موسسه تحقیقاتی بین‌المللی "نوماد کاپیتالیست" که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه ۱۹۹ کشور جهان پرداخته و ایران ...

گذرنامه ایرانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/گذرنامه_ایرانی

مسافران ایرانی برای سفر به کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و همه کشورهای ... ۲۰۱۳ - در این سال، اعتبار گذرنامه ایران، کمی بهبود یافت و ایران به رده ۸۶ صعود کرد. ... کسب کرده است و ایرانیان برای سفر به ۳۶ کشور جهان نیازی به ارائه ویزا ندارند. ... شده، ایرانیان فقط می‌توانند به ۳۳ کشور جهان بدون روادید سفر کنند که از ۸۹ کشوری که ...

‏۱ ارزش گذرنامه ایرانی · ‏۲ سفر بدون روادید · ‏۳ نگارخانه · ‏۴ پانویس

خبرگزاری تسنیم - ایرانیان به کدام کشورها می‌توانند بدون ...

https://www.tasnimnews.com/.../ایرانیان-به-کدام-کشورها-می-توانند-بدون-ویزا-سفر-...

خبرگزاری تسنیم: ایرانیان در حال حاضر، می‌توانند به ٤٧ کشور بدون نیاز به ویزا یا ... شناسه خبر: 714176 سرویس: رسانه ها. ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵. گذرنامه ... کشورهایی است که می‌توان بدون داشتن ویزا یا ویزای فرودگاهی به آنها سفر کرد. ... در صدر جدول کشورهای با اعتبار بالای پاسپورت و آزادی از نظر سفر بدون پاسپورت قرار داشته‌اند.

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ - ...

www.iranjib.ir/.../با-گذرنامه-ایرانی-به-کدام-کشورها-می‌توان-بدون-ویزا-سفر-کرد؟/

۴ ساعت پیش - موسسه تحقیقاتی بین‌المللی "نوماد کاپیتالیست" که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه 199 کشور جهان پرداخته و ایران ...

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟

iranianuk.com/.../با-گذرنامه-ایرانی-به-کدام-کشورها-می-توان-بدون-ویزا-سفر-کرد

۴ ساعت پیش - موسسه تحقیقاتی بین‌المللی "نوماد کاپیتالیست" که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه ۱۹۹ کشور جهان پرداخته و ایران ...

54 کشوری که بدون ویزا می‌توانید به‌آنجا بروید - ...

www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100809642457

در پایین به صورت اجمالی به بررسی این کشورها و شرایط سفر بدون ویزا و مدت زمان ... این کشور می‌توان به سواحل ساراواک، جنگل‌های تامان و جزایر ردناگ و تیومان اشاره کرد. ... با گذرنامه ایرانی می‌توانید به 6 کشور حوزه اقیانوسیه نیز بدون ویزا سفر کنید.

بدون روادید به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ - جام جم

jamejamonline.ir/online/.../بدون-روادید-به-کدام-کشورها-می‌توان-سفر-کرد؟

۲۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما بدون نیاز به گذرنامه می‌توانید به 15 کشور آسیایی سفر کنید که در ... و دولت گرجستان در اقدامی یکطرفه، قانون لغو روادید با ایران را منحل کرد.

پاسپورت ایرانی اکنون چقدر اعتبار دارد؟ - دیپلماسی ایرانی

www.irdiplomacy.ir/fa/page/.../پاسپورت+ایرانی+اکنون+چقدر+اعتبار+دارد؟.html

در سال ۲۰۱۳، کشورهایی که ایرانیان می توانستند بدون ویزا به آن ها سفر کنند به ۴۰ ... پاسپورت های جهان قرار دارند و با آن ها می توان به ۱۴۷ کشور دنیا آزادانه سفر کرد.

بدون ویزا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ - جدیدترین اخبار ...

www.momtaznews.com › سرگرمی و تفریح

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکنون با گذرنامه ایرانی می توان به ٢۵ کشور جهان بدون روادید سفر کرد. همچنین ورود به ١٨ کشور نیز با صدور روادید در فرودگاه یا مرز زمینی آن ها امکان ...

بدون روادید به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ - روز پلاس | دمادم

https://damadam.ir › اخبار › روز پلاس › دسته‌بندی نشده

برای ما ایرانی ها، سفر به بسیاری از کشورها، بدون گرفتن روادید یا همان ویزا امکان ... هم اکنون با گذرنامه ایرانی می توان به بیش از 40 کشور از قاره های گوناگون سفر کرد ...

به این کشورها بدون ویزا می توانید سفر کنید (لیست کامل) - ...

www.momtaznews.com › گوناگون

۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بدون ویزا به کدام کشورها می توان سفر کرد؟ قدس آنلاین: مسافران با گذرنامه ایرانی به ٢۵ کشور جهان می توانند بدون روادید سفر کنند. ورود به ١٨ کشور ...

کشورهایی که با گذرنامه ایرانی می توان بدون ویزا به آنها سفر ...

www.ghatreh.com/news/.../کشورهایی-گذرنامه-ایرانی-توان-بدون-ویزا-آنها-سفر-کرد

۴ ساعت پیش - موسسه تحقیقاتی بین المللی نوماد کاپیتالیست که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه.

10کشوری که بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید - گردالی

gerdali.com/10-کشوری-که-بدون-ویزا-می-توانید-به-آنها-سف/

ولی آیا برای ما ایرانی ها هم سفر به خارج از ایران ساده است؟ ... این کشور ها با آخرین اخباری که از نحوه گرفتن ویزای آنها داریم، بهترین گزینه هایی هستند که می ... وجود دارد و از جاذبه های طبیعی می شود به بلند ترین آبشار دنیا، آبشار فرشته ها اشاره کرد. ... متآسفانه کا ما افغانی ها بسیار کم رسیده میتوانیم آیا میشود به من دعوت نامه بفرستید.

ایرانیان به کدام کشورها می‌توانند بدون ویزا سفر کنند؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../ایرانیان-به-کدام-کشورها-می‌توانند-بدون-ویزا-سفر-کنن...

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایرانیان در حال حاضر، می‌توانند به ٤٧ کشور بدون نیاز به ویزا یا ویزای ... است که می‌توان بدون داشتن ویزا یا ویزای فرودگاهی به آنها سفر کرد. ... جدول کشورهای با اعتبار بالای پاسپورت و آزادی از نظر سفر بدون پاسپورت قرار داشته‌اند.

به این 10 کشور، بدون ویزا سفر کنید | لست سکند

www.lastsecond.ir/news/without-visa-travel/

۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولی آیا برای ما ایرانی ها هم سفر به خارج از ایران ساده است؟ ... این کشور ها با آخرین اخباری که از نحوه گرفتن ویزای آنها داریم، بهترین گزینه هایی ... وجود دارد و از جاذبه های طبیعی می شود به بلند ترین آبشار دنیا، آبشار فرشته ها اشاره کرد.

ایرانیان به کدام کشورها می‌توانند بدون ویزا سفر کنند؟+ جدول - ...

www.parsnews.com/بخش-اجتماعی.../266921-به-دام-شورها-توانند-بدون-سفر-نند-جدول

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایرانیان در حال حاضر، می‌توانند به ٤٧ کشور بدون نیاز به ویزا یا ویزای فرودگاهی سفر کنند. ... تغییر دادند یا بدون نیاز به ویزا، ‌اجازه ورود به ایرانیان داده می‌شود. با ... کشورهای با اعتبار بالای پاسپورت و آزادی از نظر سفر بدون پاسپورت قرار داشته‌اند. .... ببین دولت قبلی چیکار کرد که حالا که افریقا بدون ویزا شده شادیم

با پاسپورت ترکیه بدون ویزا به چند کشور می تونید سفر ...

www.turkeyportal.ir/.../555-با-پاسپورت-ترکیه-بدون-ویزا-به-چند-کشور-می-تونید...

با پاسپورت ترکیه بدون ویزا به چند کشور می تونید سفر کنید؟ با پاسپورت ... معتبرترین پاسپورت را در میان همسایگان ایران، شهروندان ترکیه دارند. که می توانند ...

با پاسپورت آلمان به کدام کشورها می توان بدون ویزا سفر کرد - ...

aidintour.com/.../900-با-پاسپورت-آلمان-به-کدام-کشورها-می-توان-بدون-ویزا-سفر-ک...

با پاسپورت این کشور می توانید به 167 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید ! جالب است که بدانید اولین پاسپورت معتبر جهان متعلق است به کشور انگلستان و ...

آژانس مسافرتی تیگا تراول - معرفی هتل 5 ستاره پورت نیچر ...

tigatravel.blogfa.com/post/13

این هتل یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک می‌باشد و با سرویس‌ دهی UALL و ساحل ... پورت نیچر در مجموع دارای 612 اتاق می‌باشد که از جمله می‌توان به اتاق‌های بزرگ و دلباز 34 متری با چشم انداز دریا یا ... چرم، طلافروشی و بوتیک ، پزشک، سرویس کرایه خودرو و دیگر امکانات اشاره کرد. ... برنامه‌های ویژه پورت نیچر برای ایرانیان در نوروز 95:.

بدون ویزا به کدام کشورها می‌توانید سفر کنید؟ - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/247708/society/tourism

۱۱ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اکنون با گذرنامه ایرانی می توان به ٢۵ کشور جهان بدون روادید سفر کرد. ..... به عمان نمیشه بدون ویزا رفت، باید قبل از سفر از سفارت عمان ویزا داشته ...

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیها - پارس تراول

www.parstravelco.com/کشورهای-بدون-ویزا-برای-ایرانیها/

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حدود 40 کشور هست که با پاسپورت ایرانی می توان به این کشورها سفر کرد. کشورهای بدون ویزا برای ایرانیها در حال حاضر کشورهای کمی هستند ولی ...

قدرت پاسپورت کانادایی - مهاجرت به کانادا - Perspective ...

mohajerat.perspective-canada.com/قدرت-پاسپورت-کانادایی.html

برای مثال اگر شما تابع کشور دانمارک باشید، می توانید بدون دریافت ویزا به ۱۵۷ ... عضو این پیمان بدون نیاز به ویزا مسافرت کنید، ولو اینکه پاسپورت ایرانی یا ...

با پاسپورت ایرانی به کدام کشورها بدون نیاز به ویزا میتوان ...

toorbo.ir/.../با+پاسپورت+ایرانی+به+کدام+کشورها+بدون+نیاز+به+ویزا+میتوان+سف...

20.08.2016 · با پاسپورت ایران میتوان به کشورهای زیر بدون نیاز به اخذ ویزا سفر نمود: http . ... با پاسپورت ایرانی به چه کشورهایی بدون ویزا می توان سفر کرد .

بالاترین: با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا ...

https://www.balatarin.com/permlink/2017/3/6/4454323

۳ ساعت پیش - پناه- موسسه تحقیقاتی بین‌المللی “نوماد کاپیتالیست” که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه ۱۹۹ کشور جهان پرداخته و ...

وزارت امورخارجه - قوانین

www.mfa.gov.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=24222

‌ماده 2 - اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران ... ‌ماده 3 - خروج از کشور بدون ارائه گذرنامه یا مدارک مسافرت مذکور در این قانون ممنوع است. ... ‌ماده 9 - وزارت امور خارجه می‌تواند در موارد لزوم با موافقت وزیر امور خارجه برای کسانی که .... می‌شود از مقررات‌معافیت تحصیلی احضار به خدمت زیر پرچم استفاده خواهند کرد.

اعتبار پاسپورت یک کشور - موسسه حقوقی ملک پور

https://malekpour.ir/اعتبار-پاسپورت-2/

برترین رتبه های پاسپورت متعلق به کدام کشورهاست؟آیا پاسپورت کشور ایران دارای اعتبار است؟ با پاسپورت ایرانی به چند کشور بدون ویزا میتوان سفر کرد؟

54 کشوری که بدون ویزا می‌توانید سفر کنید: : گردشگری : : ...

tebyan-zn.ir/description.aspx?id=59281

شاید بسیاری از شما ندانید که به عنوان یک ایرانی و با گذرنامه جمهوری اسلامی ایران قادر هستید به 54 کشور در سراسر دنیا بدون ویزا سفر کنید. در این فهرست ... از دیدنی‌های این کشور می‌توان به سواحل ساراواک، جنگل‌های تامان و جزایر ردناگ و تیومان اشاره کرد.

قدرتمندترین پاسپورت های دنیا را بشناسید

www.persian-star.org/قدرتمندترین-پاسپورت-های-دنیا-را-بشناس/

با تغییر مناسبات سیاسی قدرت پاسپورت کشورهای مختلف تغییر می‌کند و ممکن ... با پاسپورت ایران می‌توان بدون ویزا به ۴۷ کشور دنیا سفر کرد و از این لحاظ ایران ...

۱۰کشوری که بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید ، قسمت دوم ...

www.rahbal.ir/۱۰کشوری-که-بدون-ویزا-می-توانید-به-آنها-2/

اطلاعات ویزاها · مدارک صدور گذرنامه · سفارت کشورها در ایران .... یکی از کم هزینه ترین کشور هایی که حتی می توانید با قطار از ایران به آن سفر کنید. ... یکی از هیجان انگیز ترین مقصد هایی که می توانید بدون نیاز به ویزا به آن سفر ... آنجا را کشف کردند در نظر گرفته شده و می توانید با هزینه کم به رویای سفر به جزیره های دست پیدا کنید.

از لائوس تا جیبوتی بدون ویزا ! - روزیاتو

rooziato.com/139516516/لائوس-جیبوتی-بدون-ویزا/

با گذرنامه ایرانی، به ۳۶ کشور دنیا می توان سفر کرد، اما . ... سفر بدون اخذ روادید از کشور مقصد در مبدا، همواره یکی از بهترین راهکار ها برای توسعه گردشگری در سراسر ...

سفر آزاد به ایران برای اتباع 7 کشور - ایسنا

www.isna.ir/news/94050401290/سفر-آزاد-به-ایران-برای-اتباع-7-کشور

۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گردشگران و اتباع هفت کشور می‌توانند بدون ویزا به ایران سفر کنند، فقط ... آسان‌تر کند، به همین دلیل اعلام کرد می‌خواهد دست‌کم با 60 کشور دنیا لغو ویزا ... به عنوان عضوی از هیأت دولت اعلام کرد، به زودی در هیات دولت تصویب می‌شود.

پاسپورت دومینیکا و مزایای عالی آن برای اقامت اروپا

samvisa.com/ویزا-پاسپورت/پاسپورت-دومینیکا

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۹ رأی

۸ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... بدون نیاز به ویزا می توان به آن ها سفر کرد، انگلستان و کشور های حوزه شینگن می باشند. ... هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است. .... 11- آیا با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانم به ایران سفر کنم؟

با پاسپورت کدام کشورها بیشتر می توان سفر کرد؟ - انتخاب

www.entekhab.ir/fa/news/.../با-پاسپورت-کدام-کشورها-بیشتر-می-توان-سفر-کرد

پاسپورت کشور آمریکا و انگلیس با امکان سفر به ۱۴۷ کشور بدون ویزا در رتبه اول قرار دارند. ... پاسپورت کشورها را براساس کشورهایی که بدون دریافت ویزا می توان به ان سفر کرد را ارزیابی میکنند. ... در این میان ایران با ۴۷ کشور در رتبه ۷۰ قرار دارد.

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ – ...

kokchapress.com/116411

۱۶ ساعت پیش - با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ موسسه تحقیقاتی بین‌المللی “نوماد کاپیتالیست” که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، ...

بازگرداندن اعتبار گذرنامه ایرانی | روحانی سنج

https://rouhanimeter.com/promise/بازگرداندن-اعتبار-گذرنامه-ایرانی/

به نظر می‌رسد که این قرارداد در ماه اردیبهشت و هم‌زمان با سفر ادوارد نعلبندیان وزیر ... کرد: از این به بعد هم‌وطنان ایران و آذربایجان بدون ویزا به کشورهای هم سفر می کنند.

ایرانیان بدون روادید به چند کشور جهان می‌توانند سفر کنند؟ - ...

www.aminnews.ir/1395/10/29/ایرانیان-بدون-روادید-به-چند-کشور-جهان-م/

۲۹ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ایرانیان بدون روادید به چند کشور جهان می‌توانند سفر کنند؟ ... مسافران آلمانی با توجه به شاخص‌های جدید و به‌روزشده، قوی‌ترین گذرنامه یا پاسپورت در جهان را در اختیار دارند. در مجموع فردی که گذرنامه آلمانی در اختیار دارد می‌تواند به ۱۵۷ کشور جهان بدون ... اول مجوز دادند بعد ۲۳ میلیارد تومان عوارض گرفتند سپس تخریب کردند.

با پاسپورت ایرانی به کدام کشورها بدون نیاز به ویزا میتوان ...

www.applyabroad.org › ... › گرفتن گذرنامه، مشکل سربازی و خروج از کشور

۲۲ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 10پست - ‏8 نویسنده

با پاسپورت ایرانی به کدام کشورها بدون نیاز به ویزا میتوان سفر کرد؟ یا کدام کشورها (مخصوصا همسایه ها) گرفتن ویزایشان دنگ و فنگ کمتری دارد و ...

اطلاعات صدور ویزای کشورها - خانه

iliadint.com/fa/article/981-اطلاعات_صدور_ویزای_کشورها

اطلاعات صدور ویزای کشورها, خدمات ترجمه رسمی, ترجمه رسمی با تأیید دادگستری و وزارت ... اشخاص با دعوتنامه هر روز (غیر از روز جمعه) از ساعت 30/12 "9 2- اشخاص بدون دعوتنامه ... مدارک لازم جهت صدور ویزا: شماره دعوت‌نامه، گذرنامه معتبر، یک قطعه عکس، 40 دلار ... ورود به کشوری که متقاضی پس از اقامت در جمهوری اسلوونیا به آن سفر خواهد کرد.

AfghanIrca Agency | پاسپورت افغانستان بی اعتبارترین ...

www.afghanirca.com/newsIn.php?id=16278

پس از افغانستان؛ پاسپورت عراق با اعتبار در ۳۱ کشور، رتبه ۹۲و پاسپورت کشورهای ... یافته های نهاد هنلی و شرکا، نشان می دهد که پاسپورت ایران در ۴۰ کشور، چین در ۴۴ ... گفته شده که شهروندان این کشور می توانند بدون گرفتن ویزا به ۱۷۳ کشور سفر کنند. ... می شود مطابق با استندرد سازمان بین المللی هوانوردی ملکی می باشد، آغاز کرد.

10 کشوری که بدون ویزا راه‌مان می‌دهند - بامیلو بلاگ

blog.bamilo.com › دسته‌بندی نشده

۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - می خواهیم بدانیم هم اکنون کدام کشورها از ما ایرانی ها ویزا نمی خواهند! ... و قصد دارید به پلیس +۱۰ بروید تا برای دریافت پاسپورت‌ یا گذرنامه اقدام کنید. .... اگر در این کشور مثل ایران خودمان رانندگی کنید کسی گواهینامه‌تان را پانچ نخواهد کرد. Hofreh ... با سفر به ترکیه می‌توانید علاوه بر تفریح، خرید‌های خوبی هم انجام دهید.

بدون روادید به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ - پایگاه خبری ...

zarinnameh.ir › اخبار ملی › اجتماعی

۱۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شما بدون نیاز به گذرنامه می‌توانید به 15 کشور آسیایی سفر کنید که در ... و دولت گرجستان در اقدامی یک‌طرفه، قانون لغو روادید با ایران را منحل کرد.

با پاسپورت ایرانی به چه کشورهایی بدون ویزا می توان سفر کرد؟

arzan-safar.ir › دسته‌بندی نشده

۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیست کشورهایی در 5 قاره جهان که با پاسپورت ایرانی، بدون نیاز به اخذ روادید از سفارت خانه می توان به آنها سفر نمود، در زیر آورده شده اند. کشورهایی که ...

این کشورها را بدون ویزا بروید | خبر فارسی

khabarfarsi.com/ext/3500987

۱۰ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این کشورها را بدون ویزا بروید. قدس آنلاین: مسافران با گذرنامه ایرانی به 25 کشور جهان می توانند بدون روادید سفر کنند. ورود به 18 ... دور چهارم مذاکرات ژنو بدون نتیجه پایان یافت. خبرگزاری ... به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی تصریح کرد: نفوذ ایران در منطقه معنوی ... برترین ها .... حقوق‌های زیر دو میلیون تومان ترمیم می‌شود؟

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر – BBC

bbc_akhbar.sitegrams.com/2017/03/05/با-گذرنامه-ایرانی-به-کدام-کشورها-می‌ت/

۱۶ ساعت پیش - با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ http://www.bbc.com/persian/iran-features-39172732. موسسه تحقیقاتی بین‌المللی ...

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ | ...

www.darinews.com/با-گذرنامه-ایرانی-به-کدام-کشورها-می‌ت/

نرخ اسعار خارجی |. پوند: 85.56 افغانی; یورو: 61.07 افغانی; هزارتومان ایرانی: 17.2 افغانی; هزار روپیه پاکستان: 568 افغانی; دلار آمریکا: 57.9 افغانی ...

چه کشورهایی ویزا نمیخواهند | کشورهایی که ویزا نمیخواهد ...

bookingyar.com/چه-کشورهایی-ویزا-نمیخواهند

کشورهایی ویزا نمیخواهند | رزرو هتل های خارجی. ... به چه کشورهایی میتوان بدون ویزا با پاسپورت ایرانی سفر کرد ؟ Passport-and-Visa. لیست کشورهای بدون ویزا میتوان ...

بخش گذرنامه - سفارت جمهوری اسلامی ایران

iranembassy.no/fa/masterpages/faq.htm

پرسش 1- ده سال قبل به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده ام. ... پرسش 2 - ده سال پیش به صورت قانونی با گذرنامه قدیمی از ایران خارج شده ام. ... پاسخ 12- اسامی فرزندان بدون شناسنامه در گذرنامه والدین درج نمی گردد. ... پرسش 26- آیا در نروژ می توان یک غیر ایرانی را جهت سفر به ایران دعوت کرد یا خیر ... به قسمت Visa در سایت مراجعه نمایند.

با گذرنامه ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟ | ...

https://injanews.tk/2017/03/05/با-گذرنامه-ایرانی-به-کدام-کشورها-می‌ت/

۱۷ ساعت پیش - موسسه تحقیقاتی بین‌المللی "نوماد کاپیتالیست" که در زمینه ارائه مشاوره فعالیت دارد، اخیرا به بررسی ارزش گذرنامه ۱۹۹ کشور جهان پرداخته و ایران ...

پاسپورت ایرانی از عرش تا فرش

www.eghtesadnews.com/بخش-اخبار-2/109288-پاسپورت-ایرانی-از-عرش-تا-فرش

۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود تلاش‌های دولت روحانی برای ارتقای جایگاه پاسپورت ایرانی در جهان، ... اقدام به بازنگری در قرارداد سفر بدون نیاز به ویزا میان دو کشور کرد. ... رفت و آمد اتباع به این دو کشور بدون نیاز به ویزا از آن زمان تا کنون ادامه داشته است. ... فهرست کشورهایی که می توان با آنها مقررات لغو روادید داشت را تهیه و به دولت ارائه کند.

ایرانی‌ها می‌توانند بدون ویزا به کردستان عراق سفر کنند - کیهان

kayhan.ir/fa/news/71559

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصر شیرین گفت: اتباع ایرانی می‌توانند با داشتن ... ماهه گذرنامه از مرز رسمی پرویزخان این شهرستان به اقلیم کردستان عراق سفر کنند. ... به خبرنگار ایرنا افزود: خروج از کشور از مرز رسمی پرویزخان به قصد مسافرت به ... با مهلت یک ماهه و پرداخت عوارض خروجی برای هر نفر می‌توان به این منطقه سفر کرد.

افغانستانی‌ها به چه کشورهایی می‌توانند بدون ویزا سفر کنند؟ - ...

af.farsnews.com/social/news/13950208001282

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - افغانستانی‌ها به چه کشورهایی می‌توانند بدون ویزا سفر کنند؟ ... شهروندان افغانستانی با گذرنامه این کشور تنها به تعداد محدودی از کشورهای جهان بدون ویزای قبلی ... رواندا (آفریقا): ویزا ضروری هست – میتوان آنلاین اخذ نمود. ... 12 هزار و 500 زن ایرانی با اتباع خارجی ازدواج کرده‌اند/فرزندان بالای 19 سال تابعیت نمی‌گیرند ...

کشورهایی که می توانید بدون ویزا به آن ها سفر کنید - کارناوال

karnaval.ir/travel-country-without-visa/

۳ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کشورهای بدون