سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

توهین زشت «تتلو» به «شجریان»

پایگاه خبری انتخاب: توهین تتلو، اینبار به استاد شجریان: "ربنای تکراری، بامنت و استاد استاد کردن..."/ شاید بزنم توی کار ربنا...
 
توهین زشت «تتلو» به «شجریان»

دختر زیبایی که همه را فریفته خود کرد! +عکس

یک دختر هشت ساله روس از منطقه سیبری با زیبایی و چشمان رنگی خاص خود به پدیده این روزهای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
تصویر دختر زیبایی که همه را فریفته خود کرد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، یک عکاس به مادر این دختربچه پیشنهاد کرد در زمینه مدلینگ فعالیت کند اما مادر گفت که نمی خواهد دخترش در این زمینه کار کند.

  

این غذای محبوب روده‌تان را پر از کرم می‌کند!

بعد از خواندن این خبر شاید دیگر لب به ماهی خام (سوشی) نزنید.
تصویر این غذای محبوب روده‌تان را پر از کرم می‌کند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از Dailymail، اگر شما اکثرا برای ناهار ماهی خام سفارش می‌دهید بهتر است برای سلامتی خود روی انتخابتان تجدید نظر کنید.

بنا به گزارش منتشر شده در مجله پزشکی بریتانیا مصرف زیاد ماهی خام(سوشی) نوعی انگل را در روده بوجود می‌آورد.

آنها معتقدند افزایش عفونت‌های انگلی ممکن است مرتبط افزایش محبوبیت بیش از پیش سوشی در کشورهای غربی باشد.

اخیرا مردی ۳۲ ساله را در لیسبون، پرتغال تحت مداوا قرار گرفت که جدار روده اش را «لارو انگل» پوشانده بود. وی به مدت یک هفته از معده درد، حالت تهوع و و تب رنج می‌برد. آزمایش خون این مرد پرتغالی نشان داد که دارای عفونت است. او هنگامی که ابراز کرد اخیرا ماهی خام(سوشی) خورده است، پزشکانان به «آنیساکیاسیس» شک کردند.

پزشکان بعد از انجام آندوسکوپی، انگلی را مشاهده کردند که به قسمتی از روده چسبیده است.

«آنیساکیاسیس» یک بیماری انگلی است که در اثر هجوم «کرم آنیساکید» به معده و روده منتقل می‌شود. عفونت ناشی از این انگل‌ها در انسان، در اثر هضم ماهی‌های آلوده، خام یا نیم پخته و مرکب به وجود می‌آید.

علائم این عارضه کمی شبیه به آلرژی است اما علائم اصلی آن درد شکمی، تهوع، استفراغ، خونریزی‌های گوارشی و انسداد روده هستند.

غذای مورد علاقه سمی ترین مار جهان+فیلم

 
یکی از خطرناکترین مارهای جهان شاه کبرا است که بزرگترین مار سمی دنیا به شمار می‌رود و طول آن به 5 تا 6 متر می‌رسد. شاه کبرا اغلب از سایر مار‌ها تغذیه می‌کند.
 دانلود

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از خطرناکترین مارهای جهان شاه کبر است که بزرگترین مار سمی دنیا به شمار می‌رود و طول آن به 5 تا 6 متر می‌رسد. شاه کبرا اغلب از سایر مار‌ها تغذیه می‌کند.

ازدواج شاهزاده خانم با یک کارگر رستوران+عکس

تصویر ازدواج شاهزاده خانم با یک کارگر رستوران+عکس

به گزارش دیلی میل، شاهزاده خانم ژاپنی که نوه امپراتور «آکیهیتو» به شمار می آید 5 سال پیش با یک کارگر رستوران آشنا شده و آنها پس از گذراندن دوران دانشگاه با هم ازدواج کردند.
داماد 25 ساله «کی کومورو» در یک رستوارن گردشگری ساحلی مشغول به کار بوده که شاهزاده خانم را ملاقات کرده و به هم علاقمند شده اند.

شاهزاده خانم ژاپنی «ماکوآکیشینو» بیان کرده است که به همسر خود علاقمند و از ازدواج خود خوشحال است و دیگر نمی خواهد یک شاهزاده باشد و تنها طبقه اشرافی خود را حفظ خواهد کرد و از دست دادن موقعیت اجتماعی اش در نقش یک شاهزاده برایش اهمیت چندانی ندارد.