سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

سرتیتر اخبار

عکس جدید,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,آهنگ جدید,کلیپ,اخبار,دانلود رایگان,انشا,بازنویسی,ضرب المثل,موزیک ویدئو، دنیای مد

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر
چه کسانی می توانند در انتخابات شورای شهر و روستا شرکت کنند؟ مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام در این انتخابات چیست؟ آیا شهرداران ماسال و شاندرمن باید قبل از انتخابات از شهرداری استعفاء دهند؟ چه کسانی نمی توانند نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شوند؟ یک شخص برای برای نامزد شدن انتخابات شورای شهر طبق قانون اساسی باید چه شرایطی را دارا باشد؟ نامزدها تا چه زمانی مهلت ثبت نام دارند؟ برای دریافت پاسخ این سوالات ادامه مطلب را بخوانید .

شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال،  مطابق اصل ۱۰۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی « برای پیشبرد سریع برنامه‏ های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی، اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی به نام شورای ده، بخش، شهر، شهرستان یا استان صورت میگیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب میکنند.
شرایط انتخاب ‏کنندگان و انتخاب شوندگان و حدود وظایف و اختیارات و نحوه انتخاب و نظارت شوراهای مذکور و سلسله مراتب آنها را که باید با رعایت اصول وحدت ملی و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و تابعیت حکومت مرکزی باشد قانون معین می کند. »
مطابق ماده ۲۶ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخاب شوندگان باید دارای شرایط زیر باشند:
الف ـ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
ب ـ حداقل سن ۲۵ سال تمام.
ج ـ سکونت حداقل یک سال متصل به زمان اخذ رأی در محل.
د ـ اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه.
هـ ـ ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
و ـ دارا بودن سواد خواندن و نوشتن به اندازه کافی.
تبصره ۱ ـ اقلیتهای دینی شناخته شده در قانون اساسی به جای اسلام باید به اصول دین خود اعتقاد و التزام عملی داشته باشند.
تبصره ۲ ـ اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند. تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.
ماده ۲۷ـ اعضای هیأتهای اجرایی و نظارت انتخابات شوراها از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه تحت مسئولیت خود محرومند.
ماده ۲۸ـ اشخاص زیر به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شوراهای اسلامی به ترتیب ذیل محرومند:
۱ـ رئیس جمهور و مشاورین و معاونین وی، وزراء، معاونین و مشاورین آنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، رئیس قوه قضائیه و معاونین و مشاورین وی، رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور و معاونین و مشاورین آنان، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، شاغلین نیروهای مسلح، رؤسای سازمانها و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونین وی، رؤسا و سرپرستان سازمانهای دولتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای کل و مدیران عامل بانکها، رئیس جمعیت هلال احمر و معاونین وی، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، سرپرست بنیاد شهید، سرپرست بنیاد مسکن، سرپرست کمیته امداد امام، رؤسای سازمانها، مدیران عامل شرکتهای دولتی (مانند شرکت مخابرات، دخانیات…)، سرپرست نهضت سوادآموزی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران، مدیران کل تشکیلات ستادی وزارتخانه‌ها و سازمانها و ادارات دولتی و سایر رؤسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسئولیت آنان به کل کشور تسری دارد، از عضویت در شوراهای اسلامی سراسر کشور محرومند مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
۲ـ استانداران و معاونین و مشاورین آنان، فرمانداران و معاونین آنان، بخشداران، مدیران کل ادارات استانداری، مدیران کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستانها، دادیارها، بازپرسها، قضات، رؤسای دانشگاهها، رؤسای بانکها، رؤسا، سرپرستان و معاونین سازمانها و شرکتهای دولتی و نهادها و مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می‌نمایند و سایر رؤسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش به ترتیب از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
۳ـ شهرداران و مدیران مناطق و مؤسسات و شرکتهای وابسته و شاغلین در شهرداری و مؤسسات و شرکتهای وابسته به آن از عضویت در شورای اسلامی شهر محل خدمت محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
ماده ۲۹ـ اشخاص زیر از داوطلب شدن برای عضویت در شوراها محرومند:
الف ـ کسانی که در جهت تحکیم مبانی رژیم سابق نقش مؤثر و فعال داشته‌اند به تشخیص مراجع ذیصلاح.
ب ـ کسانی که به جرم غصب اموال عمومی محکوم شده‌اند.
ج ـ وابستگان تشکیلاتی به احزاب، سازمانها و گروهکهایی که غیرقانونی بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد.
د ـ کسانی که به جرم اقدام بر ضد جمهوری اسلامی ایران محکوم شده‌اند.
هـ ـ محکومین به ارتداد به حکم محاکم صالح قضایی.
و ـ محکومین به حدود شرعی.
ز ـ محکومین به خیانت و کلاهبرداری و غصب اموال دیگران به حکم محاکم صالح قضایی.
ح ـ مشهوران به فساد و متجاهران به فسق.
ط ـ قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان به این مواد.
ی ـ محجوران و کسانی که به حکم دادگاه مشمول اصل (۴۹) قانون اساسی باشند.
ک ـ وابستگان به رژیم گذشته از قبیل (اعضای انجمنهای ده، شهر، شهرستان و استان و خانه‌های انصاف، رؤسای کانونهای حزب رستاخیز و حزب ایران نوین و نمایندگان مجلسهای سنا و شورای ملی سابق، کدخدایان و خوانین وابسته به رژیم گذشته).
ماده ۳۰ـ هیچ یک از داوطلبان عضویت در شوراها نمی‌توانند همزمان در بیش از یک حوزه انتخابیه به عنوان داوطلب عضویت در شورا ثبت نام نمایند، در غیر اینصورت اسم آنان از فهرست داوطلبان حذف و از آن تاریخ به مدت چهار سال از داوطلب شدن در انتخابات شوراها محروم می‌گردند.
ماده ۳۱ـ در صورتی که هر یک از شوراها به علت فوت، استعفا یا سلب عضویت اعضای اصلی و علی‌البدل، فاقد حد نصاب لازم برای تشکیل جلسه گردد و بیش از شش ماه به پایان دوره مانده باشد وزارت کشور موظف است حداکثر ظرف دو ماه انتخابات میان‌دوره‌ای جهت تکمیل تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل و ادامه فعالیت آن را برگزار نماید.

مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا/زمان ثبت نام

به گزارش موج حضور به نقل از مازند شورا: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا لازم است مدارک ذیل را ارائه نمایند.

داوطلبان به هنگام مراجعه برای ثبت‌نام موظفند اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی برای متولدین سال ۱۳۳۸ به بعد، چهار قطعه عکس جدید ۳ در ۴ و اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط. و گواهی عدم سوء پیشینه.

زمان  ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۶ فروردین ماه بوده و داوطلبن لازم است برای این منظور در شهرها به فرمانداری‌ها و برای روستاها و عشایر به بخشداریهای مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش”آسیو”به نقل از خلیج فارس؛مدیرکل انتخابات وزارت کشور در نشستی خبری در بوشهر گفت: در چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا که انتخابات آن خردادماه ۹۲ برگزار می شود،  تعداد اعضای شوراها افزایش می یابد.
حسنعلی نوری که به دلیل شرکت در همایش توجیهی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا با حضور فرمانداران و بخشداران بوشهر و فارس به استان سفر کرده بود، صبح امروز (یکشنبه) در نشستی خبری حضور یافت.

مدرک تحصیلی مورد نیاز داوطلبان شوارها

یکی از خبرهای مطرح شده توسط جانشین ستاد انتخابات وزارت کشور افزایش اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
وی یادآور شد: چهارمین دوره انتخابات شوراها همزمان با ریاست جمهوری یازدهم ۲۴ خردادماه سال آینده برگزار می شود.

دیپلم فقط در روستاها
به گفته حنسعتلی نوری، برای چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا، سواد خواندن و نوشتن و مدرک دیپلم تنها برای عضویت در شوراهای روستا امکاان پذیر است.
حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای عضویت برای شورای اسلامی روستا در جدول زیر آمده است:

جمعیت

حداقل مدرک تحصیلی

تا ۲۰۰ خانوار

در حد خواندن و نوشتن

بالاتر از ۲۰۰ خانوار

دیپلم

شهرها حداقل فوق دیپلم
وی همچنین خاطرنشان کرد: برای نامزدی عضویت در شوراهای اسلامی شهر، حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم است.
حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای نامزدی در شورای چهارم شهرها در جدول زیر آمده است:

جمعیت

حداقل مدرک تحصیلی

تا ۲۰ هزار نفر

فوق دیپلم

بالاتر از ۲۰ هزار نفر

فوق لیسانس یا معادل آن

افزایش اعضای شوراهای شهر
این مقام مسئول در وزارت کشور همچنین خبر داد: در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر، تعداد اعضای آنها افزایش می یابد.
حسنعلی نوری بیان کرد: به عنوان مثال، شورای شهر بوشهر که اکنون ۷ عضو اصلی دارد، به دلیل افزایش جمعیت آن، اعضای اصلی اش در دوره آینده به ۱۱ نفر می رسد.
جدول زیر حدنصاب افزایش اعضای شوراهای اسلامی شهرها برای دوره آینده را نشان می دهد:

جمعیت

عضو اصلی

عضو علی البدل

تا ۲۰ هزار نفر

۵ نفر

۲ نفر

تا ۵۰ هزار نفر

۷ نفر

۳ نفر

تا ۱۰۰ هزار نفر

۹ نفر

۴ نفر

تا ۲۰۰ هزار نفر

۱۱ نفر

۴ نفر

تا ۵۰۰ هزار نفر

۱۳ نفر

۶ نفر

تا یک میلیون نفر

۱۵ نفر

۷ نفر

تا ۲ میلیون نفر

۲۱ نفر

۸ نفر

بیشتر از ۲ میلیون نفر

۲۵ نفر

۱۰ نفر

شهر تهران

۳۱ نفر

۱۲ نفر

تعداد  اعضای شوراهای اسلامی روستا در دوره چهارم

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد اعضای شورای اسلامی هر روستا نیز براساس حدنصاب مشخصی تعیین می شود.

به گفته وی، شرط برگزاری انتخابات شورای روستا در دوره آینده، سکونت حداقل ۲۰ خانوار با ۱۰۰ نفر جمعیت می باشد.
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر - شورای شهر 96
shora96.ir/news/details/154/شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شهر
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام در این انتخابات چیست؟ ... چه کسانی نمی توانند نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شوند؟ .... وزارت کشور افزایش اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
الف - متن قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا
alef.ir/vdcdfk0fkyt0556.2a2y.html?175715
۲۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماده ۲ـ مقصود از «شورا» در این قانون شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرک می‌باشد. .... تبصره چنانچه نمایندگان کاندیداها تخلفی در شعب اخذ رأی مشاهده نمایند بدون دخالت مراتب را به هیأت اجرایی و نظارت کتباً ... ماده ۲۶ـ انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند: ...... درآمدهای استانی در سال 96 تعیین شد.
زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر 96 - دانلود، عکس جدید 96 ...
mypixlove.blogsky.com/.../زمان-ثبت-نام-انتخابات-شورای-شهر-96-جزئیات-و-شرایط-...
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جزئیات جدید از زمان ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستاها 96 ... گفت: در صورت تایید این مصوبه از سوی شورای نگهبان عملا ثبت نام از کاندیداها طی ...
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر و روستا / زمان ثبت نام
avayerodkof.ir/fa/.../شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شهر-و-روستا-زمان-ثبت-...
۳ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاریخ 30 اسفند 95 لغایت 6 فروردین 96 اعلام شده است. مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا داوطلبان برای ثبت نام در .... باسلام وخسته نباشید ایا کسی که پایان خدمت چشم دارد با مدرم دیپلم می تواند کاندید شورای شهر شود. منصور. |. Iran, Islamic ...
شرایط ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام ...
www.kerna.ir/news/1394/01/24/شرایط-ثبت-نام-کاندیداهای-انتخابات-شوراهای-اسلامی
فرمانداری کرمان شرایط و نحوه‌ی ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر را ... نباشید بنده قصد دارم در انتخابات شورای شهر سال 96 ثبت نام کنم اگر امکان دارد ...
شرایط ثبت نام کاندیدای شورای شهر 96 - نیو1396
www.new1396.ir/شرایط-ثبت-نام-کاندیدای-شورای-شهر-96.html
۸ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۳۰ اسفند ۹۵ آغاز ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر+شرایط … داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ می …
شرایط و زمان ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا - پایگاه ...
www.asreizeh.com › اخبار ایذه
۲۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند ... مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا.
زمان ثبت نام و انتخابات شوراهای شهر و روستا
www.fardanews.com/fa/news/557649/زمان-ثبت-نام-و-انتخابات-شوراهای-شهر-و-روستا
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جدول زمان بندی ثبت نام و انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام شد و ... مطابق اعلام شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز 2 اردیبهشت 96 .... من دانشجوی کارشناسی ارشدم و شهریور 96 تمام میشه درسم میتونم کاندید شورای شهر با ...
زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96 - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../زمان-ثبت‌نام-داوطلبان-انتخابات-شورای-شهر96
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96 ... کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان ...
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر - پایگاه خبری ...
masalnews.ir/1265/شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شه/
۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا/زمان ثبت نام ... شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
تقارن زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا با تعطیلات ...
titreshahr.ir/.../تقارن-زمان-ثبت-نام-انتخابات-شورای-شهر-و-روستا-با-تعطیلات-نورو...
۱۱ ساعت پیش - با توجه به تعیین 29 اردیبهشت به عنوان روز انتخابات شورای شهر و روستا، زمان ثبت نام نامزدهای این انتخابات 30 اسفند 95 الی 6 فرودین 96 خواهد بود.
شرایط جدید مدرک تحصیلی برای کاندیداهای شوراهای شهر و روستا
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی افزود: حداقل مدرک تحصیلی برای احراز شرایط کاندیداهای عضویت در ... امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای ... کلان، از کاندیداهای عضویت در شوراهای شهر، مبلغی به عنوان حق ثبت‌نام اخد و به حساب درآمدهای عمومی شهرداری واریز شود. .... تور کوش آداسی 28 و30 اسفند و 5 و 7 فروردین 96.
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر - گفتگو نیوز | ...
khabarfarsi.com/u/33635796
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 30 اسفند 95 آغاز ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر+شرایط ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می ...
تعیین شرایط جدید مدرک تحصیلی برای کاندیداهای شوراهای ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930804001417
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعیین شرایط جدید مدرک تحصیلی برای کاندیداهای شوراهای شهر و روستا ... وی افزود: حداقل مدرک تحصیلی برای احراز شرایط کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی ... وی بر همین اساس با اشاره به تجربه و سوابق برخی کشورها در ثبت‌نام ...
۳۰ اسفند الی ۶ فروردین زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950526001452
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۳۰ اسفند الی ۶ فروردین زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر۹۶/ ثبت‌نام ... 6 فروردین‌ماه سال 96 نسبت به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند. کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت ...
انتخابات دوره دوازدهمین ریاست جمهوری 96
1396entekhabat.blogfa.com/
۷ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اعضای شورای شهر ونمایندگان مجلس را چه شده است؟ .... می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ... و خدمات تهران مشهد اصفهان رشت گیلان قزوین فارس کرمان سایت دیوار املاک شهرستان گرگان - املاک ... ورود/ثبت نام|آگهی رایگان نت دیوار netdivar.ir/login_register.php Translate this page ...
شرایط نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چیست؟ ...
aftabnews.ir/vdcbzfb80rhbw9p.uiur.html
۲۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شرایط نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چیست؟ ... قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند: ... عضویت در شورای اسلامی شهر محل خدمت محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود .... آیا بدون داشتن کارت پایان خدمت میشه کاندید شورای روستا شد؟
شرایط ثبت نام شورای شهر 1396 - اینجا همه چیز درهمه - رز بلاگ
inja7.rozblog.com/post/774/شرایط-ثبت-نام-شورای-شهر-1396.html
۸ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان دقیق ثبت نام شورای شهر و روستا سال 96+شرایط و مدارک - بروزترینها .... شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد | فرمانداری - قطره.
زمان ثبت نام شوراهای شهر و روستا 96 - صفحه‌اصلی
baztabonline.net/news/73225
زمان ثبت نام شوراهای شهر و روستا 96 \n زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای ... فرمانداری کرمان شرایط و نحوه‌ی ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر را اعلام ...
مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا/زمان ...
www.nazaragha-salam.ir/news/94
داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ... زمان ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین تا 1 ... اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
زمان ثبت نام شوراهای شهر و روستا 96 - خانه
kobiz.ir/news/77754
زمان ثبت نام شوراهای شهر و روستا 96 \n زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96 \n شرایط و مدارک ... شرایط ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام ...
شرایط نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چیست؟ ...
www.khabaronline.ir/detail/270244/Politics/election
۲۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ... در شورای اسلامی شهر محل خدمت محرومند، مگر آنکه دو ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود ...
قطعی شدن زمان ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا+ ...
www.iribnews.ir/.../قطعی-شدن-زمان-ثبت-نام-انتخابات-شورای-اسلامی-شهر-و-روستا-ف...
۵ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ...
شرایط و زمان ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا سال ۹۲ - ...
radkana.ir/8148
۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش رادکانا، واجدین شرایط قانونی می توانند همه روزه در وقت اداری با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار ، چهار قطعه عکس جدید 3×4و دو ...
جزئیات شرایط و زمان ثبت نام شورای شهر و روستا سال 96 - ...
ablako.ir/search/?q=جزئیات+شرایط+و+زمان+ثبت+نام+شورای+شهر+و+روستا...96
زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر ۹۶ (پنجمین دوره) + زمان برگزاری زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر ۹۶ خبرگزاری مهر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: براساس قانون ...
زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96 | جدول زمانبندی - ...
www.ghatreh.com/news/nn33231210/زمان-ثبت-نام-داوطلبان-انتخابات-شورای-شهر96
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96 ... کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان ...
زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر 96 - شوشان
shooshan.ir/fa/news/46917/زمان-ثبت‌نام-داوطلبان-انتخابات-شورای-شهر-96
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر 96 ... کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان ...
شرایط ثبت نام شورای شهر 96 - صفحه نخست
mygood.mihanblog.com/post/40
۲ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فرمانداری کرمان شرایط و نحوه‌ی ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر را ... نباشید بنده قصد دارم در انتخابات شورای شهر سال 96 ثبت نام ...
اخبار انتخابات شورای شهر 96
www.shorashahr.com/اخبار-انتخابات-شورای-شهر
آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر سال 96. ... عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: ثبت نام انتخابات شهر و روستا ۳۰ اسفند انجام می شود .
شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد
www.dana.ir/news/1042619.../شرایط-ثبت-نام-کاندیداهای-شورای-اسلامی-شهر-اعلام-شد
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد : فرمانداری خرم ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می ...
زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر 96 | جزئیات و شرایط ثبت ...
sarvfeed.ir/news/5714
شهر و روستا از زمان ثبت نام انتخابات 96 سوی شورای نگهبان عملا ثبت نام ... از سوی شورای نگهبان عملا ثبت نام از کاندیداها طی روزهای ۱۶ تا ۲۳ اسفند ماه انجام خواهد شد.
چه کسانی می توانند کاندیدای انتخابات ۹۴ شوند؟/آخرین مهلت ...
www.mehrnews.com/.../چه-کسانی-می-توانند-کاندیدای-انتخابات-۹۴-شوند-آخرین-مهلت...
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای محترم ... شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیأتهای اجرائی و ناظرین شورای نگهبان در حوزه انتخابیه تحت مسؤولیت ... زمان ثبت نام کاندیداها در انتخابات, از ۲۸ آذرماه تا ۴ دی ماه به مدت ۷ روز .... انتخابات ریاست جمهوری ایران96 ...
زمان ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی اعلام ...
yaftenews.ir › اخبار › اجتماعی
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - داوطلبان شوراهای شهر و روستا، اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان تا 6 فروردین‌ماه ... با همدلی و تعامل سازنده، زمینه برگزاری انتخابات پرشور سال 96 را فراهم کنند. قابل ذکر است در شرایطی که زمان ثبت نام پبت نام کاندیداهای شورا هفته نخست سال ...
15 شرط برای ثبت‌نام در انتخابات شورایاری‌ها - ایسنا
www.isna.ir/news/93110804342/15-شرط-برای-ثبت-نام-در-انتخابات-شورایاری-ها
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها حالا بعد از سال‌ها فراز و فرود از روز ... یکی از چالش‌های شورای شهر بدل شده است، چراکه برگزاری این انتخابات بین دو راهی برگزاری و عدم انجام آن مانده بود. ... شرایط کلی کاندیداهای عضویت در شورایاری محله به شرح ذیل اعلام شده است ... کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی سال 96 راه‌اندازی می‌شود.
شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد | دانا | ...
khabarone.ir/news/6584571/شرایط-ثبت-نام-کاندیداهای-شورای-اسلامی-شهر-اعلام-شد
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می توانند برای ... #ثبت نام کاندیداها #شورای اسلامی شهر #کاندیدای شورای شهر #فرمانداری خرم آباد ...
جزئیات زمان ثبت نام و انتخابات ریاست جمهوری 96 - نمناک
namnak.com/انتخابات-ریاست-جمهوری-96.p34916
 رتبه: ۵ - ‏۳ نقد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مرحله ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96 توسط معاون سیاسی ... شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای ...
زمان دقیق ثبت نام شورای شهر و روستا سال ۹۶+جزئیات و ...
ninjagram.ir/DG/زمان-دقیق-ثبت-نام-شورای-شهر-و-روستا-سال/
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر ۹۶ | جزئیات و شرایط ثبت نام شورای … .... ۹۶ شورا شهر ۹۶. jadid96.ir/تاریخ-دقیق-انتخابات-ریاست-جمهوری-۹۶-شور.html ... زمان شروع ثبتنام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تعیین شد …
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/انتخابات_شوراهای_اسلامی_شهر_و_روستا
رفتن به ۲.۱ شرایط نامزدی - مطابق قانون افرادی که در زمان انتخابات دارای پست‌های خاصی باشند، یا سابقه کیفری یا حضور در حکومت پهلوی باشند از ثبت‌نام در ...
شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد زمان ...
aznakhabar.ir/.../شرایط%20ثبت%20نام%20کاندیداهای%20شورای%20اسلامی%20شهر...
۱ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام جهت کاندیداهای شورای اسلامی شهر جهت انتخابات سال ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می ...
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر و روستا / زمان ثبت ...
www.sedayezarand.ir/56233/شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شه/
۶ روز پیش - پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مطابق اعلام شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز 2 اردیبهشت 96 برگزار می شود. زمان ثبت نام نامزدهای ...
پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرایط و مدارک ...
entekhabat12.blogfa.com/post/91
انتخابات دوره دوازدهمین ریاست جمهوری 96 - پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهرزمان ثبت نام انتخا - 96اخباانتخابات ...
شرایط-ثبت-نام-کاندیداهای-شورای-اسلامی-شهر-اعلام-شد زمان ... - ...
www.safireaflak.ir › سیاست
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد+زمان ثبت نام ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می ...
عکس انتخابات شورای شهر 96 :: عکس و مد
photos-mode.blog.ir/1395/12/08/عکس-انتخابات-شورای-شهر-96
۸ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر 96 - پایگاه خبری تحلیلی . ... شرایط ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام شد - کرنا.
عکس انتخابات شورای شهر 96 - فرد مطلب
imkind.webpi.ir/عکس-انتخابات-شورای-شهر-96/
۸ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا 96 … ... فرمانداری کرمان شرایط و نحوه‌ی ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر را …
خبرگزاری تسنیم - تغییر زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ...
https://www.tasnimnews.com/.../تغییر-زمان-ثبت-نام-داوطلبان-انتخابات-شوراها-بعید...
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تغییر زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها بعید است/ سلب عضویت ۱۲۶ عضو شورای شهر ... با اشاره به ویژگی‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: کاندیداهای شوراها ... وی افزود: اگر اصلاحیه قانون انتخابات شوراها توسط شورای نگهبان ... مجلس درباره قانون بودجه سال 96 است، البته طبق قانون کلیه دستگاه های ...
زمان دقیق ثبت نام شورای شهر و روستا سال 96 جزئیات و شرایط ...
navduni.com/search/?q=زمان+دقیق+ثبت+نام+شورای+شهر+و+روستا...96...شرایط
طبق قوانین فعلی، زمان ثبت نام نامزدهای شورای شهر و روستا 30 اسفند ماه است ... نام انتخابات شورای 96، شرایط ثبت نام انتخابات شوراها 96، جزئیات ثبت نام شورای شهر سال 96، ... رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تأکید کرد: فعلا زمان ثبت‌‌نام از کاندیداهای ...
توصیه مهم به داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات شوراهای‌ شهر در کل ...
www.eghtesadonline.com/.../178000-توصیه-مهم-به-داوطلبان-ثبت-نام-در-انتخابات-...
۲ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، کاندیداهای شورای شهر بر اساس قانون باید ... ماه، زمان ثبت نام بعد از تعطیلات رسمی 5 روزه عید نوروز 96 خواهد بود.
زمان ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا سال 96 - اخبار ...
shora96.net/زمان-ثبت-نام-انتخابات-شورای-شهر-و-روستا/
۳۰ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش شورا ۹۶ داوطلبان باید از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین سال ۹۶ ... زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ ...
میگنا - اعلام زمان و نحوه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ...
www.migna.ir/vdcdxz0f.yt05o6a22y.html
در انتخابات شوراها همه اقشار جامعه که واجد شرایط هستند، می توانند ثبت نام کنند و ... اسلامی شهر و روستا استان تهران با تشریح شرایط کاندیداتوری اقشار صلاحیت دار ... از عضویت در شورای اسلامی شهر محل خدمت خود محرومند، مگر آنکه قبل از ثبت نام از ...
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر و روستا / زمان ثبت نام
avayedena.com/fa/.../شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شهر-و-روستا-زمان-ثبت-...
۳ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاریخ 30 اسفند 95 لغایت 6 فروردین 96 اعلام شده است. مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات .... باسلام وخسته نباشید ایا کسی که پایان خدمت چشم دارد با مدرم دیپلم می تواند کاندید شورای شهر شود. نظرات بینندگان ...
لیست کاندیداهای ثبت نام شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ...
toorbo.ir/.../لیست+کاندیداهای+ثبت+نام+شده+در+دوره+چهارم+شورای+اسلامی+شهر+مسجد...
لیست کاندیداهای ثبت نام شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ... انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 96 | شورای شهر … ... اسلامی شهر و روستا در ... ثبت نام کاندیداها در . ... شرایط ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی ... وزیر کشور تاریخ ثبت ...
شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد زمان ...
www.khabaraflak.ir/.../شرایط%20ثبت%20نام%20کاندیداهای%20شورای%20اسلامی%2...
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد+زمان ثبت نام ... داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 می ...
زمان ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری 96 - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/397022/زمان-ثبت-نام-برای-انتخابات-ریاست-جمهوری-96
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دبیر ستاد انتخابات از زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراها و ... دوره شوراهای شهر و روستا و اولین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ...
لیست اولیه داوطلبین شورای شهر ارومیه/این لیست در حال بروز ...
sedayeurmia.ir/?p=1396
۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - -آقای رحمان نریمانی ومهندس ناصر پور اسد از هرگونه ثبت نام در انتخابات شورای شهر ارومیه رد کردند. -آقای نادر علیزاده دبیرمجمع دانش آموختگان نیز ...
22 فروردین 96 شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست ...
www.rokna.ir/.../241211-فروردین-شروع-ثبت-نام-کاندیداهای-انتخابات-ریاست-جمهور...
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رکنا:معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ... جمهوری پیش‌بینی شده است، گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و ...
شرایط کاندیداتوری درانتخابات شورای شهر و روستا - سایت ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاسی
۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شرایط کاندیداتوری درانتخابات شورای شهر و روستا ... انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان تهران تاکید کرد، اگر داوطلبی به هنگام ثبت نام که ...
زمان ثبت نام کاندیدای شورای شهر و روستا سال 96 اعلام شد - ...
rez1khabar.ir/1395/12/01/زمان-ثبت-نام-کاندیدای-شورای-شهر-و-روستا/
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رضوان خبر: دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان در ...
سایت اطلاع رسانی شورای نگهبان/قانون تشکیلات، وظایف و ...
www.shora-gc.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&ID...
چنانچه دو یا چند روستا به شهر تبدیل شود، شورای شهر از میان اعضاء شوراهای آن روستاها به .... ‌تبصره - چنانچه نمایندگان کاندیداها تخلفی در شعب اخذ رأی مشاهده نمایند بدون دخالت ... ‌ماده 26 - انتخاب‌شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند: ..... و لایروبی قنوات و نهرهای‌متروکه و ارائه طرح و پیشنهاد در این زمینه‌ها به شورای بخش. [96]
انتخابات شورای شهر ارومیه سال۹۶ - مجله اینترنتی ارومیه
urmiatabligh.ir/انتخابات-شورای-شهر-ارومیه-سال۹۶/
۱۴ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - انتخابات شورای شهر ارومیه سال۹۶ - زمان ثبت نام و تاریخ برگزادی انتخابات - لیست کاندیداهای شهر ارومیه - شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز - مجله ...
شرایط جدید حضور در شورای شهر و روستا مشخص شد - آسیو
www.asiyo.ir/index.../1364-شرایط-جدید-حضور-در-شورای-شهر-و-روستا-مشخص-شد.ht...
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این .... ماده ۲۶ـ انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:.
شهر ،شهرستان - شورای عالی استانها
www.shoraha.org.ir/HomePage.aspx?TabID=4666
تبصره - انتخابات شوراهای روستا و شهر باید به صورتی برگزار شود که حداقل‌پانزدهروز .... ماده 26 - انتخاب‌شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند: ... شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.
اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر و روستا - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/11459
اتحاد جنوب: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ26 فروردین 1392 در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر ...
شرایط ثبت نام شورای روستا 96 - ایرانی عکس
iraniax.ir › اخبار روز
زمان ثبت نام شوراهای شهر و روستا 96 n زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای .... Feb 18, 2017 – شرایط ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام شد+زمان ثبت نام …
آخرین وضعیت برگزاری الکترونیک انتخابات 96/زمان ثبت ...
www.shoraonline.ir/News/154104.html
۵ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... الکترونیک انتخابات 96/زمان ثبت نام کاندیداهای شورا تغییر می کند؟ ... ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا گفت: طبق قانون فعلی ثبت نام ...
شرایط و مدارک ثبت نام نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا + ...
besharnews.ir/.../News-شرایط_مدارک_ثبت_نام_نامزدهای_انتخابات_شورای_شهر_روست...
۴ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مطابق اعلام شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز 2 اردیبهشت 96 برگزار می شود. زمان ثبت نام نامزدهای ...
فوریت تغییر قانون مدرک تحصیلی برای انتخابات شورا ...
www.jonoubiran.com/.../فوریت-تغییر-قانون-مدرک-تحصیلی-برای-انتخابات-شورا-...
۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار جنوب ایران، برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به ... مدرک تحصیلی مورد نیاز برای کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا هستند و ... الزام ارائه گواهی عدم سوء پیشینه هنگام ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها ... در انتخابات با درنظر گرفتن مدارک تحصیلی برای واجدان شرایط محدود شده است و ...
شرایط و مدارک به جهت نامزدی انتخابات شورای شهر سال 96
www.shoraeshahr.com/2016/10/29/تست/
۸ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرایط و مدارک به جهت نامزدی انتخابات شورای شهر سال ۹۶ ... مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام در این انتخابات چیست؟ .... انتخابات وزارت کشور افزایش اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
انتخابات شورای شهر 96 | فارس نتورک
rubixserver.com/2017/03/01/انتخابات-شورای-شهر-96/
۵ روز پیش - شرایط کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر و روستا – خبرآنلاین ... 9 شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و نامزدی انتخابات شورای شهر 96 چه ...
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر و روستا / زمان ثبت ...
tnews.ir/news/98c080611566.html
۳ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاریخ 30 اسفند 95 لغایت 6 فروردین 96 اعلام شده است. مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای ...
زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96
www.espeli.ir/item/parsnews/387789/زمان+ثبت‌نام+داوطلبان+انتخابات+شورای+شهر96
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر96. ... کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان ...
آنا | احتمال آغاز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
ana.ir › سیاسی › مجلس
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی یاداور شد: هنوز نمی‌توان با قطعیت در این باره اظهار نظر کرد اما ... موافقت مجلس با تغییر زمان ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراها ... 22 فروردین 96؛ شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری.
کاسپین24|30 اسفندماه زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات ...
www.caspian24.ir/singleNews.php?id=114
۷ روز پیش - 30 اسفندماه زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا ... شورای اسلامی شهر و روستا را 30 اسفندماه تا 5 فروردین ماه سال 96 اعلام کرد.‌.
شرایط و مدارک نامزدی انتخابات شورای شهر|از شهر ***** ...
azshahr.com/post/237/شرایط-و-مدارک-نامزدی-انتخابات-شورای-شهر.html
مدارک لازم برای ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا/زمان ثبت نام ... کشور افزایش اعضای شوراهای شهر در دوره آینده و تغییر حداقل مدرک تحصیلی کاندیداتوری می باشد.
22 فروردین 96؛ شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست ...
www.iranjib.ir/.../22-فروردین-96؛-شروع-ثبت‌نام-کاندیداهای-انتخابات-ریاست-جمهوری...
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۲ ... جمهوری پیش‌بینی شده است، گفت: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و ...
صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر چگونه بررسی می‌شود؟ / ...
mazandshora.ir/.../صلاحیت-نامزدهای-انتخابات-شورای-شهر-چگونه-بررسی-می‌شود؟.htm...
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آرشیو ارتباط با ما ثبت نام کاندیدا ... صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر چگونه بررسی می‌شود؟ ... شهر و روستا، هیأت‌های نظارت باید نظارت کنند که در همه مراحل، انتخابات راه ... علاوه بر هیات‌های نظارت، هیات دیگری به نام هیات عالی نظارت در هر استان ... شهروندان ساروی در سال 96 · علاقه‌‌ای به نامزدی مجدد در انتخابات شورا ندارم ...
آخرین لیست کاندیداهای شورای شهر خرم آباد | .:: پایگاه خبری ...
kashkan.ir/news/7059/اسامی-کاندیداهای-شورای-شهر-خرم-آباد/
۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی ... 96- نصیر فرخ نژاد؛ کارشناس حقوقی ... 110- شیر مراد صفربیرانوند؛ عضو سومین دوره شورای شهر و علی البدل دوره دوم .... زمان ان رسیده که به تخصص و مدرک رای دهیم.
انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) | زمان آغاز ثبت نام ...
max-news.ir/news/185001
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.